Chat med osschat_bubblechat_bubble

Fornøydgaranti

I mange tilfeller skyldes klager misforståelser. Du bør derfor først kontakte kundesenteret på telefon 76 11 25 00 og se om det kan løse problemet. Dersom du ikke er fornøyd med utfallet av din forespørsel kan du registrere klagen din i skjemaet under.

  • Klagen bør inneholde hva du er misfornøyd med og ditt forslag til løsning. Få med alt du mener er relevant informasjon. 
  • Vesterålskraft vil ved mottak av kundeklage bekrefte at klagen er mottatt, og klagen vil besvares senest innen 14 dager. 
  • Dersom det ikke er mulig å konkludere innen 14 dager, vil Vesterålskraft innen samme frist gi kunden skriftlig beskjed om status for klagebehandlingen, samt forventet tidspunkt for endelig tilbakemelding.

Fyll ut skjemaet under og beskriv i meldingen hva du er misfornøyd med. Vi tar tak i din klage. Er ikke du fornøyd, er heller ikke vi fornøyd. Du vil høre fra oss.